La quotidianitat és la suma d’aquells petits grans moments

El dia a dia dels recursos residencials de SICAR cat són plens de petits grans moments que els converteixen en únics, tan únics com les nostres protagonistes, les dones que atenem.

El fet de compartir un plat del país d’origen d’alguna usuària, que ha cuinat ella mateixa per a les seves companyes i l’equip professional, pot convertir-se en el preàmbul d’una sobretaula diferent, una invitació a connectar les seves arrels del passat amb el present i a posar-les en comú amb la resta de companyes. Al cap i a la fi, la interculturalitat és una part intrínseca de la quotidianitat de SICAR cat i, en ocasions, aquesta es manifesta en el menjar.

Poco a poco nos vamos haciendo …

Vida, sonrisas, lágrimas, dolor y esperanza, gritos y silencios compartidos con nuestras compañeras de viaje.

Juntas nos vamos haciendo, aprendemos y generamos complicidades y tantas veces,  desde lo más cotidiano de la vida como puede ser preparar juntas una comida con aroma lejano, con nostalgia de tierra, de seres queridos …

Y en ese encuentro al calor del fuego, poco a poco “cocinando” nos vamos poniendo nombre y desvelándonos como mujeres valientes, fuertes, luchadoras …

Y poco a poco nos vamos queriendo y se van despertando las ganas de vivir, las ansias de libertad, la profunda fe en la vida!!